4. 1. 2016

Freshly Made Sketches #217

Prvý príspevok v novom roku je pohľadnica  v štýle ,, clean and simple" podľa Freshly Made Sketches


Na štvorcový smotanový základ som nalepila vzorovaný papier z Baby Girl Edition od Becky Higgins, z ktorého som vyrezala kruh. Na nápis som použila razítko od Kety a podlepila som ho krajkovou stužkou. Ďalej som pridala nálepku malého slimáka a doplnila pár enamelových bodiek a chipboardovú hviezdičku.
A blahoželanie k narodeniu dievčatka je na svete :)

Pekný večer, Lucia :)




2 komentáre:

  1. This is an adorable card to welcome a baby girl! Very pretty details. Happy New Year, and thanks for sharing with us at Freshly Made Sketches!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sweet baby card! Love the soft colors! So glad you joined us at FMS!

    OdpovedaťOdstrániť